Serwis interwencyjny

Serwis interwencyjny dotyczy usuwania awarii na obiekcie na warunkach wybranych przez Klienta. Zakres takiej usługi wraz ze szczegółowymi warunkami jej świadczenia może być określony w Umowie Serwisowej. Dla Klientów nie posiadających takiej umowy może się odbywać w oparciu o standardowe warunki usługi, z maksymalnym czasem reakcji serwisu WRZOSEL w następujących wariantach:

  • usługa ekspresowa - rozpoczęcie działań do 6 godzin w dni robocze i do 12 godzin w dni wolne i świąteczne,
  • usługa standardowa - czas realizacji do 10 dni roboczych,
  • usługa warsztatowa - czas realizacji do 5 dni roboczych.

Do podanego wyżej czasu należy doliczyć czas dojazdu samochodem osobowym.

Szczegółowe informacje znajdują się w załączonym na stronie "Cenniku serwisowym WRZOSEL - 2021".

Zgłoszenie telefoniczne musi być niezwłocznie potwierdzone Zleceniem usługi serwisowej, które dla Państwa wygody zostało przez nas opracowane w formie standardowego formularza.

W celu zamówienia usługi serwisowej prosimy o wypełnienie, zaakceptowanie oraz odesłanie do nas załączonego Formularza zlecenia usługi serwisowej.

Zlecenie powinno zostać wysłane e-mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
ewentualnie faksem na numer +48 56 652 84 02

  

 Wstecz