Serwis interwencyjny
Serwis interwencyjny dotyczy usuwania awarii na obiekcie na warunkach wybranych przez Klienta. Zakres takiej usługi wraz ze szczegółowymi warunkami jej świadczenia może być określony w Umowie Serwisowej. Dla Klientów nie posiadających takiej umowy może się odbywać w oparciu o standardowe warunki usługi, z maksymalnym czasem reakcji serwisu WRZOSEL w następujących wariantach:
- usługa ekspresowa - rozpoczęcie działań do 6 godzin w dni robocze i do 12 godzin w dni wolne i świąteczne,
- usługa standardowa - czas realizacji do 10 dni roboczych,
- usługa warsztatowa - czas realizacji do 5 dni roboczych.
Do podanego wyżej czasu należy doliczyć czas dojazdu samochodem osobowym.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączonym na stronie "Cenniku serwisowym WRZOSEL - 2022".
Zgłoszenie telefoniczne musi być niezwłocznie potwierdzone Zleceniem usługi serwisowej, które dla Państwa wygody zostało przez nas opracowane w formie standardowego formularza.
W celu zamówienia usługi serwisowej prosimy o wypełnienie, zaakceptowanie oraz odesłanie do nas załączonego Formularza zlecenia usługi serwisowej.
Zlecenie powinno zostać wysłane e-mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
ewentualnie faksem na numer +48 56 652 84 02